Trophic biology contributions of the slender-spined catfish Arius platypogon (Günther, 1864), in San Ignacio Lagoon, Baja California Sur, México

Spatial and temporal changes in beach meiofaunal communities of the Ligurian Sea (NW Mediterranean)

Análisis bioquímico del seston disponible para los moluscos bivalvos en la rada del puerto de Pichilingue, B. C. S. , México

Antonio Luna-González

aluna@cibnox.mx

Universidad Autónoma de Baja California Sur, Unidad Experimental del Maricultura. Carretera a Pichilingue, Km. 14.5. Apartado postal 19-B, La Paz, B.C.S, México.

Carlos Cáceres-Martínez

Claudia Zúñiga-Pacheco

Marcial Arellano-Martínez

Centro Interdisciplinario de Ciencias Marinas, Instituto Politécnico Nacional. Apartado postal 592. La Paz, Baja California Sur, México, C.P. 23000.

Angel Campa-Córdova